Сьогодні: 21 серпня 2018, 08:04

Часовий пояс UTC + 2 годин




Створити нову тему Відповісти  [ 50 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 22 квітня 2018, 18:15 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2011, 19:05
Повідомлень: 499
Звідки: Белая Церковь + 17км
Благодарил (а): 14 раз.
Поблагодарили: 24 раз.
City: Киев
Auto: Ауди 100 седан 2,6 недопривод, АКПП 1993г.
Mobile: о632891497
Найкраще, що я бачив для миття двигунів, це лабомід. Стакан цього засобу на відро гарячої води і потім старим оприскувачем за 15 карбованців, де всас в відро а розпилювачем миєм. Головний автомеханік не зміг відрізнити помитий двигун від нового.
Ще я ним відмив новий молочний бідон, в якому зберігали оліфу. Від нового не відрізнити @@ @@ @@
Використовувався лабомід для миття і знежирування перед покраскою чи фосфатизацією (так було написано на мішку)

_________________
Доверься знающим, но втихаря загугли.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 22 квітня 2018, 19:51 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 16 квітня 2018, 20:02
Повідомлень: 24
Звідки: Lviv
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Lviv
Auto: 1.8ADR+автомат
Mobile: +380979092744
Приєднання файлів:
IMG_20180420_201352_новый размер.jpg

Масло було в атифризі, зняв головку, але причини не знайшов.
злив був антифриз, промив, залив воду з промивкою радіатора, поїздив 15хв, залишки масла були ще, злив, залив чистої, всерівно були.
питання: масло з двигуна, чи можливо контур масла з АКПП пробитий в радіаторі охолодження і потріпляє в антифриз?


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 22 квітня 2018, 20:56 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2011, 19:05
Повідомлень: 499
Звідки: Белая Церковь + 17км
Благодарил (а): 14 раз.
Поблагодарили: 24 раз.
City: Киев
Auto: Ауди 100 седан 2,6 недопривод, АКПП 1993г.
Mobile: о632891497
Містика! ??? Забий на масло. Зробиш голову, тоді буде видно.
Якщо є знайомі в гестапо, тоді передати їм зразки масла. Хай допитають з АКПП вони, чи двигуна :biggr: :biggr: :biggr:

_________________
Доверься знающим, но втихаря загугли.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 24 квітня 2018, 10:50 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 24 жовтня 2014, 12:45
Повідомлень: 2242
Благодарил (а): 112 раз.
Поблагодарили: 285 раз.
City: Киев
Auto: А6 C4 2.8 АСК акпп fwd
evil1207 написав:
чи можливо контур масла з АКПП пробитий в радіаторі охолодження і потріпляє в антифриз?

осенью сталкивался с похожей фигнёй. но, слава йайцам, виной всему тогда оказался мой гребанный перфекционизм.
вроде как ATF из акпп при контакте с антифризом даёт бурый оттенок, а здесь светлая эмульсия, свойственная именно моторному маслу. я бы уже давно начал нервничать и искал причину, а не промывал бы систему :bue:


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 26 квітня 2018, 19:48 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 16 квітня 2018, 20:02
Повідомлень: 24
Звідки: Lviv
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Lviv
Auto: 1.8ADR+автомат
Mobile: +380979092744
є питання по головці: згідно ELZA "башмаки" башмаки стоять так:

в мене стоять навпаки

поміняти чи лишити так як є?


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 26 квітня 2018, 22:48 
Офлайн

З нами з: 16 вересня 2013, 12:47
Повідомлень: 293
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 38 раз.
City: Lviv
Auto: Audi A6C5 2000 2.5tdi(AKN)
Я б залишив, вони вже притерті до валу, і якщо поміняти то хз як вони вже тримати будуть...


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 30 квітня 2018, 13:18 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 16 квітня 2018, 20:02
Повідомлень: 24
Звідки: Lviv
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Lviv
Auto: 1.8ADR+автомат
Mobile: +380979092744
Зняв помпу - крильчатка не прокручується на валі. Чому тоді обратка так погано йде? Помпу думаю залишити.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 30 квітня 2018, 13:33 
Офлайн

З нами з: 16 вересня 2013, 12:47
Повідомлень: 293
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 38 раз.
City: Lviv
Auto: Audi A6C5 2000 2.5tdi(AKN)
Якщо люфтів нема ні на крильчатці ні на роліку, і сама крильчатка не пошкоджена то можеш залишити.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 10 травня 2018, 19:18 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 16 квітня 2018, 20:02
Повідомлень: 24
Звідки: Lviv
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Lviv
Auto: 1.8ADR+автомат
Mobile: +380979092744
якщо крильчатка вклинить, рве лише її ремінь? чи може і ремінь колінвала порвати?


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 10 травня 2018, 19:58 
Офлайн

З нами з: 16 вересня 2013, 12:47
Повідомлень: 293
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 38 раз.
City: Lviv
Auto: Audi A6C5 2000 2.5tdi(AKN)
То залежить куди той ремінь з помпи попаде після цього. Часто попадає під ремінь грм...


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 11 травня 2018, 06:42 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 16 квітня 2018, 20:02
Повідомлень: 24
Звідки: Lviv
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Lviv
Auto: 1.8ADR+автомат
Mobile: +380979092744
Ремінь ГРМ закритий кожухом, помпа крутиться без люфта, я б сказав навіть трішки туго. От і думаю що може вклинити.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 01 липня 2018, 09:15 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 16 квітня 2018, 20:02
Повідомлень: 24
Звідки: Lviv
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Lviv
Auto: 1.8ADR+автомат
Mobile: +380979092744
Про помпу:
варто було міняти одразу( Зібрав двигун, проїхав дві тисячі, почув металевий звук приривчатий. Вал помпи трішки змістився під сильним натягом ременя, і шків помпи почав тертись об шків ГУР.
По каталогу помпа 026121005K (HEPU P518), приїхала а не стає, завелика крильчатка.
Стара стояла 026 121 019A, по екзісту не бється, номер застарий, заміна ніби 026121005A (HEPU P512) це для двигунів 2,0. Обміняв, ця підійшла. Таке враження що хтось раніше поставив не рідну помпу в корпусі.
Шків також стоїть не рідний. Думаю він менший і тому ремінь завеликий.
Ремінь по каталогу 058145271 (Gates 6301MC 11*528) завеликий десь на 1см.
Натяг регулюється шківом, між половинками шківа маються стояти шайби натяг менший. Якщо без шайб більший. У мене ремінь був перетягнутий.
Ремінь залишив старий. Не знаю який має бути.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 01 липня 2018, 09:37 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 16 квітня 2018, 20:02
Повідомлень: 24
Звідки: Lviv
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Lviv
Auto: 1.8ADR+автомат
Mobile: +380979092744
Тепер про епопею з двигуном:
Усе це тривало з 20.04 по 01.06.
Як писав вище текло масло з під прокладки блоку та було масло в антифризі.
За заміну прокладки на сервісі хотіли 150-200уо.
При знятті кришки головки виявилось різні болти на башмаках розпредвалів. Болти які притягували головку до блока були потянуті та не рідні. Один був рідним, зі зірваними гранями - висверлив. КОли сверлив струшка попала в блок, вирішив ще і до нього глянути. Зняв блок - обидві подушки обірвані, і то давно. Витягнув поршні, виробітка 7-11 соток, по допуску 8 соток. Колінвал в нормі, кільця в допуску. Під двигун є два ремонти поршнів, першого ніде нема взагалі, другий під замовлення 3-4 тижні, ціна за шт 1300грн без кілець + кільця 400грн, розточка 750-1500грн. Час + вартість - вирішив не розточувати. Почистив поршня з кільцями від нагару і поставив назад. В проміжнову валі поміняв вкладиші. Корінні та шатунні теж замінив. Усі в номіналі. Сальник колінвала той що зі сторони КПП з комплекту не ставав бо корпус був іншим. Довелось шікати інший корпус сальника. Проміряв масло насос, (стояв новий), теж ще в допуску. Зібрав блок.
Вилізли проблеми з головкою: один болт башмака я обірвав коли розбирав. Висверлив, різьби майже не залишилось, нарізав М7, закрутив. Посадку болта який висверлював і зіпсув, проточив фрезою, постака стала глибшою на 2мм. Болт теж сточив на 2 мм. Притер клапана, досить важко розсухарити засухарити їх. Поставив голову.
Попутно знайшов пошкоджений джгут який йшов на дросель, поміняв фішку, перепаяв дроти.
Зібрав двигун, залив дешевого масла, проїхав, 200км, злив (було чорне), залив ARAL 10W-40. Проїхав наразі 2тис.
Викинуло помилки по дроселю та гідронатяжителю. Дросель адаптував, а от гідронатяжитель не чіпаю, стоїть Ossca, є оригінал думав його реставрувати хіба.
Підсумок: ще раз би не брався таке робити, по вартості вийшло дорожче ніж бу двигун. Потім скину перелік усіх зч.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 01 липня 2018, 13:27 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2011, 19:05
Повідомлень: 499
Звідки: Белая Церковь + 17км
Благодарил (а): 14 раз.
Поблагодарили: 24 раз.
City: Киев
Auto: Ауди 100 седан 2,6 недопривод, АКПП 1993г.
Mobile: о632891497
Де ж ти такі дорогі поршні знайшов? А ну кинь номер по каталогу - провірю)))

_________________
Доверься знающим, но втихаря загугли.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 01 липня 2018, 20:50 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 16 квітня 2018, 20:02
Повідомлень: 24
Звідки: Lviv
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Lviv
Auto: 1.8ADR+автомат
Mobile: +380979092744
Рідні поршня які стоять Nüral 87-502900-00, діаметр 81мм
другий ремонт Nüral 87-502907-00, йдуть разом з кільцями, діаметр 81,5мм.
Оригінальний номер по каталогу не знаю.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 01 липня 2018, 21:42 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2011, 19:05
Повідомлень: 499
Звідки: Белая Церковь + 17км
Благодарил (а): 14 раз.
Поблагодарили: 24 раз.
City: Киев
Auto: Ауди 100 седан 2,6 недопривод, АКПП 1993г.
Mobile: о632891497
Щось у мене 2080 гр комплект виходить. На авто. про пробував шукать???

_________________
Доверься знающим, но втихаря загугли.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 02 липня 2018, 09:17 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 16 квітня 2018, 20:02
Повідомлень: 24
Звідки: Lviv
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Lviv
Auto: 1.8ADR+автомат
Mobile: +380979092744
Ану кинь ссилку хоч кудись.
ось екзіст https://exist.ua/price.aspx?pcode=87-50 ... sortType=1 , це ціна за 1шт
також шукав замінники Mopart (Туреччина), в районі 600грн, але без кілець.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 02 липня 2018, 18:09 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2011, 19:05
Повідомлень: 499
Звідки: Белая Церковь + 17км
Благодарил (а): 14 раз.
Поблагодарили: 24 раз.
City: Киев
Auto: Ауди 100 седан 2,6 недопривод, АКПП 1993г.
Mobile: о632891497
Махле оригинал 2065 гр https://avto.pro/part-8750290000-FEDERAL_MOGUL-650/
Mopart 409 гр
Типа так.

_________________
Доверься знающим, но втихаря загугли.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 02 липня 2018, 18:43 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 16 квітня 2018, 20:02
Повідомлень: 24
Звідки: Lviv
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Lviv
Auto: 1.8ADR+автомат
Mobile: +380979092744
Все правильно, Mopart за 409 грн без кілець, + кільця на один поршень 300-400грн. Але я дзвонив в кілька магазинів - по факту їх не було.
А Махле це ж теж ціна за 1шт, чи я щось плутаю?


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Audi A6C4 Avant 1.8ADR+АКПП
Непрочитане повідомленняДодано: 02 липня 2018, 21:28 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2011, 19:05
Повідомлень: 499
Звідки: Белая Церковь + 17км
Благодарил (а): 14 раз.
Поблагодарили: 24 раз.
City: Киев
Auto: Ауди 100 седан 2,6 недопривод, АКПП 1993г.
Mobile: о632891497
Мабудь ти правий - це ціна 1 поршня( Із золота він, чи що??? Стоп - написано поршнева, а не один...Краще зателефонувати.

І Поршень в комплекте на 1 цилиндр, STD -499.70

_________________
Доверься знающим, но втихаря загугли.


Догори
 Профіль  
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 50 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Вперед:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group (блог о phpBB)
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB