Сьогодні: 21 вересня 2018, 19:50

Часовий пояс UTC + 2 годин




Створити нову тему Відповісти  [ 25 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Компресія vs недодув турбіни
Непрочитане повідомленняДодано: 10 листопада 2017, 09:29 
Офлайн

З нами з: 04 листопада 2014, 17:46
Повідомлень: 153
Благодарил (а): 5 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Киев
Auto: А6 C4 avant 2.5tdi AAT 5ст МКПП
Mobile: 0972786348
у мене кут також пригає, хоча по правильному він повинен бути сталим. Мені казали, що це тнвд вже підношений.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Компресія vs недодув турбіни
Непрочитане повідомленняДодано: 11 лютого 2018, 19:12 
Офлайн

З нами з: 06 грудня 2014, 10:24
Повідомлень: 23
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Рівне
Auto: А6 С4 2.5
Mobile: 0660451189
viktor_kot написав:
Так, тепер знову запитаю, якщо міряли компресію, чи перевіряли мітки?
У мене теж наміряли 20-21, а виявилось все просто: при заміні ременя ГРМ не встановили тоненьке кільце між шківом і розподільчим валом. Через це розподільчий вал відставав від колінчастого градусів на 10((( facepalmChegevarrPsis Тому клапани не встигали закритись повністю до ВМТ, і як наслідок низька компресія, погана тяга...
:cool:


Що за кільце?


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Компресія vs недодув турбіни
Непрочитане повідомленняДодано: 21 лютого 2018, 08:39 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 03 жовтня 2011, 09:31
Повідомлень: 1585
Звідки: Украина, Киев
Благодарил (а): 3 раз.
Поблагодарили: 55 раз.
City: Киев
Auto: Ауди 100, 2,5 ТДИ, ААТ, 5 МКПП люк, климат
autopro написав:
viktor_kot написав:
Так, тепер знову запитаю, якщо міряли компресію, чи перевіряли мітки?
У мене теж наміряли 20-21, а виявилось все просто: при заміні ременя ГРМ не встановили тоненьке кільце між шківом і розподільчим валом. Через це розподільчий вал відставав від колінчастого градусів на 10((( facepalmChegevarrPsis Тому клапани не встигали закритись повністю до ВМТ, і як наслідок низька компресія, погана тяга...
:cool:


Що за кільце?


VAG

074 105 193

_________________
Век живи, век учись...бог знает кем помрешь)))))


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Компресія vs недодув турбіни
Непрочитане повідомленняДодано: 25 лютого 2018, 12:40 
Офлайн

З нами з: 06 грудня 2014, 10:24
Повідомлень: 23
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Рівне
Auto: А6 С4 2.5
Mobile: 0660451189
якщо КВ на шпонці нащо та шайба?


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Компресія vs недодув турбіни
Непрочитане повідомленняДодано: 26 лютого 2018, 09:44 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 03 жовтня 2011, 09:31
Повідомлень: 1585
Звідки: Украина, Киев
Благодарил (а): 3 раз.
Поблагодарили: 55 раз.
City: Киев
Auto: Ауди 100, 2,5 ТДИ, ААТ, 5 МКПП люк, климат
autopro написав:
якщо КВ на шпонці нащо та шайба?

і шестерня не люфтує на шпонці взагалі? А шків сидить на валу вільно , контакт тільки по торцю вала, діаметр 36 мм мінус різьба 18 мм, а зусилля там чимале, тим більше це перевірено не на одній машині...

_________________
Век живи, век учись...бог знает кем помрешь)))))


Догори
 Профіль  
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 25 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2

Часовий пояс UTC + 2 годин


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Вперед:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group (блог о phpBB)
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB