Сьогодні: 19 грудня 2018, 13:55

Часовий пояс UTC + 2 годин




Створити нову тему Відповісти  [ 12 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
Непрочитане повідомленняДодано: 12 грудня 2017, 16:10 
Офлайн

З нами з: 12 грудня 2017, 16:08
Повідомлень: 6
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Киев
Auto: Audi A6 C5 2.5 TDI
Добрый день всем, я тут новичек, хотел бы узнать мнение и что нужно в первую очередь сделать.
Приобрел Ауди А6 2000 год, но как-то великоват расход, даже если и автомат. Горят она должна кушать 7.5 до 8 литров, а у меня 11!!!!
С утра автомобиль заводиться чуть подтрушивает секунд 10 потом работает ровно, в ходу если резко нажать на педаль газа затупление при старте секунд 5 потом начинает срываться и то вроде не в полную мощь....что может быть???? может с этим и связан расход увеличенный????


Догори
 Профіль  
 
Непрочитане повідомленняДодано: 12 грудня 2017, 16:13 
Офлайн

З нами з: 16 вересня 2013, 12:47
Повідомлень: 300
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 39 раз.
City: Lviv
Auto: Audi A6C5 2000 2.5tdi(AKN)
По місту вона повинна їсти від 10л і більше навіть на ручці, не кажу вже про автомат, котрий є більш обжерливий. Звикай.


Догори
 Профіль  
 
Непрочитане повідомленняДодано: 12 грудня 2017, 16:15 
Офлайн

З нами з: 16 вересня 2013, 12:47
Повідомлень: 300
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 39 раз.
City: Lviv
Auto: Audi A6C5 2000 2.5tdi(AKN)
s_audiline написав:
С утра автомобиль заводиться чуть подтрушивает секунд 10 потом работает ровно, в ходу если резко нажать на педаль газа затупление при старте секунд 5 потом начинает срываться и то вроде не в полную мощь....что может быть???? может с этим и связан расход увеличенный????.

Вакуум поміряй, виглядає що реакція турбіна запізнюється... Якщо вакуум в нормі то розходомір повітря перевір.
А взагалі тре на компютерну діагностику заїхати, а ще краще проїхатись і логи зняти, тоді ромова предметна буде, а так - гадаємо на кавовій гущі.


Востаннє редагувалось Bass в 12 грудня 2017, 16:18, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль  
 
Непрочитане повідомленняДодано: 12 грудня 2017, 16:17 
Офлайн

З нами з: 12 грудня 2017, 16:08
Повідомлень: 6
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Киев
Auto: Audi A6 C5 2.5 TDI
мне просто говорили, что она должна есть приблизительно до 8 литров!!! а по трассе ещё меньше....
говорят, что есть углы положения самого ТНВД, если меняли ремень и не поставили положение "0", то будет повышенный расход!
а то что тупит при старте со светофора, а потом срывается - но едет тоже вроде не в полную силу! у меня был до этого дизель другого класса с 1.9 мотором, но ехал очень упорно - а тут 2.5

вакуум проверить где? на турбине??? и расходомер проверить как????


Догори
 Профіль  
 
Непрочитане повідомленняДодано: 12 грудня 2017, 16:23 
Офлайн

З нами з: 16 вересня 2013, 12:47
Повідомлень: 300
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 39 раз.
City: Lviv
Auto: Audi A6C5 2000 2.5tdi(AKN)
По місту менше 10 брати не буде, змирись. Тобі лапшу навішали на вуха про розхід. По трасі - так може істи навіть 4.5л без кліми і фар, коли їхати 80 на 6й передачі (для механіки). Автомат менше 5.5л по трасі не бере.

Вакуумметром на виході вакуумного підсилювача потрібно міряти - має бути в районі 80 одиниць. А розходомір по компу - тут спеців потрібно, бо сам не зможеш вияснити чи поганий чи добрий.


Догори
 Профіль  
 
Непрочитане повідомленняДодано: 12 грудня 2017, 16:29 
Офлайн

З нами з: 12 грудня 2017, 16:08
Повідомлень: 6
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Киев
Auto: Audi A6 C5 2.5 TDI
дело в том, что комплектация без компьютера - то есть пишет окошко ОК и не показывает сколько ест!
но дело в том, что заправляю 25 литров, проезжают 220 км приблизительно. может иногда меньше, при том что живу за городом это трасса с пробками Киев.
и ещё, климат ЕКО должно быть включено или кнопочка не гореть, чтобы не работал компрессор. хотя он работать и так не будет если в системе нет фреона


Догори
 Профіль  
 
Непрочитане повідомленняДодано: 12 грудня 2017, 17:21 
Офлайн

З нами з: 16 вересня 2013, 12:47
Повідомлень: 300
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 39 раз.
City: Lviv
Auto: Audi A6C5 2000 2.5tdi(AKN)
Ну рахуй розхід по мірі заправляння (збивай локальний одометр при кожній заправці до загоряння "лямпочки" і рахуй), іншого у тебе варіанту поки нема ;)
На роботу "пічки" наявність холод.агенту впливу не має ;) Ну і звідки кліма має знати що немає холод.агенту? Там що діра в трубах? Якщо тиск є в системі і кліма ввімкнена то компресор повинен працювати.


Догори
 Профіль  
 
Непрочитане повідомленняДодано: 12 грудня 2017, 17:33 
Офлайн

З нами з: 12 грудня 2017, 16:08
Повідомлень: 6
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Киев
Auto: Audi A6 C5 2.5 TDI
Еще вопрос - говорят, что может тяга быть плохой из-за клапана ЕГР, типо забит или грязный....


Догори
 Профіль  
 
Непрочитане повідомленняДодано: 12 грудня 2017, 17:40 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 16 квітня 2014, 22:33
Повідомлень: 1275
Благодарил (а): 98 раз.
Поблагодарили: 82 раз.
City: Львів
Auto: Allroad AKE; A6C5 AKE Quattro; A6C4 Avant Quattro ACK; A6C4 Avant ABC
s_audiline написав:
мне просто говорили, что она должна есть приблизительно до 8 литров!!! а по трассе ещё меньше....


Ті хто продавав розказували?))) :yao:
Кватрова на автоматі у Львові 13-14л. Траса в середньому 8 виходить. При 120км/год. Проте при 160 всього лиш на 300-400грам більше.
Та що 11 це ще дуже нввіть ок. Ну або норма, якщо враховувати доїзд по трасі до Києва. Тобто змішаний режим.

ЕГР якщо забитий тупити буде однозначно. Від кута запалення не правильно тупити буде теж.
З яких обертів різко на газ натискаєш? Якщо до 2000 то навряд там турбіна причетна. Може хіба система має підсоси повітря.

Пічка працювати має в будь-якому випадку. Якщо в системі кондишина нема фреону то принаймні повітря туда зажени, щоб не вгробити всю систему.

Вопшем, як сказав Басс, гадання на кавовій гущі то все добре. Але бери шнурок з ноутом. Знімай логи викладай і будем говорити)

_________________
Зображення


Догори
 Профіль  
 
Непрочитане повідомленняДодано: 12 грудня 2017, 17:42 
Офлайн

З нами з: 16 вересня 2013, 12:47
Повідомлень: 300
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 39 раз.
City: Lviv
Auto: Audi A6C5 2000 2.5tdi(AKN)
ЕГР впливає на розхід палива якщо він забив весь впускний перегаром масла, і також впливає на термін життя каталізатора (він швидше забивається, якщо не працює егр).
Якщо тяга була і раптом пропала то це точно не егр, бо він вмирає повільно. І нічого не мішає його зняти і відмити/почистити, це ж механічний клапан, і він знову буде працювати пару років без проблем.


Догори
 Профіль  
 
Непрочитане повідомленняДодано: 12 грудня 2017, 17:58 
Офлайн

З нами з: 12 грудня 2017, 16:08
Повідомлень: 6
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
City: Киев
Auto: Audi A6 C5 2.5 TDI
Большое спасибо, просто смотрел что он снимается не особо хорошо - так как подлезть к 2-м болтам со стороны турбины тяжело....
думаю что нужно почистить, потому что не знаю какая тяга была до этого - она уже досталась мне такой....


Догори
 Профіль  
 
Непрочитане повідомленняДодано: 12 грудня 2017, 18:06 
Офлайн

З нами з: 16 вересня 2013, 12:47
Повідомлень: 300
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 39 раз.
City: Lviv
Auto: Audi A6C5 2000 2.5tdi(AKN)
Ну зніми і почисть турбіну також, не завадить. Це все можна самому зробити, якщо маєш час і любиш колупатися сам в машині. А ні - то чистка егр і турбіни не багато коштує - аби хімія добра була щоб той нагар відмити, бо після чистки що клапан що турбіна мають "блищати як псові яйця"(с), маю на увазі з середини.


Догори
 Профіль  
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 12 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Вперед:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group (блог о phpBB)
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB